Dekorator Menu

Wynajem audytorów/ ekspertów

Wróć do listy

Audyty systemów

Przeprowadzenie audytu dokumentacji i procesów, zgodnie z wymogami danego systemu zarządzania.
Wskazanie obszarów do poprawy i punktów krytycznych
Audyt prowadzony przez eksperta z zakresu Jakości lub certyfikowanego Audytora Systemu Jakości.
Audyty wg:

  • ISO 9001 (wymagania odnośnie systemu zarządzania jakością)
  • ISO 45001 (dotycząca systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy)
  • ISO 14001 (wymagania odnośnie systemu zarządzania środowiskowego)
  • IATF 16949 (określa wymagania odnośnie systemu zarządzania jakością w firmach związanych z motoryzacją)
  • ISO/IEC 27001 (dot. systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji)
  • TISAX (dot. bezpieczeństwa informacji w branży motoryzacyjnej)

Audyt wyrobu/ usługi

Niezależna ocena jakości wyrobu, służąca określeniu jego przydatności użytkowej oraz zgodności z wymaganiami. Kryteria takiego audytu stanowią: dokumentacja produkcyjna, specyfikacja techniczna i funkcjonalna wyrobu, wymagania klienta.

  • Wg VDA 6.5
  • Wg inaczej określonych kryteriów

Audyt procesu

Audyt który służy ocenie zgodności przebiegu procesu z wymaganiami opisanymi w normach, procedurach, instrukcjach, specyfikacjach technicznych itd.
W tym:

  • weryfikacja mapy procesu
  • sprawdzanie parametrów procesu z technologii lub instrukcji stanowiskowych
  • zebranie danych
  • analiza SWOT (wskazanie mocnych i słabych stron procesu produkcyjnego)
  • analiza kontroli jakości

Audyt procesu może być prowadzony według różnych standardów (np. VDA 6.3) w zależności od wymagań.

Zarządzanie tymczasowe (Interim Management)

Zarządzanie tymczasowe to tymczasowe zapewnianie zasobów i umiejętności zarządzania. Interim Management może być postrzegane jako powierzenie zewnętrznemu menedżerowi czasowego zadania zarządzania sprawami dużej wagi, w okresach przejściowych, podczas kryzysu lub podczas zmian w organizacji.

Dostępni eksperci-managerowie w zakresie:

  • Procurement
  • Engineering
  • Lean Manufacturing
  • SCM
  • Quality

Powrót
do góry strony