Konstrukcyjna obsługa produkcji

 

Konstrukcyjna Obsługa Produkcji Samochodów / Zespołów Napędowych

  

  • adaptacja dokumentacji konstrukcyjnej, analiza konstrukcyjna wprowadzanych modyfikacji, bieżąca konstrukcyjna obsługa produkcji samochodów, silników oraz ich części i zespołów składowych,
  • prowadzenie procesu orzekania, kwalifikacji detali i zespołów do samochodów osobowych oraz elementów wyposażenia dodatkowego,
  • wykonywanie nowych lub uzupełnianie rysunków dokumentacji konstrukcyjnej w systemie CAD (w tym z uwzględnieniem wymagań procedur producenta),
  • współpraca ze służbami technicznymi producenta przy nowych uruchomieniach zespołów oraz modeli i wersji samochodów,
  • współpraca ze służbami producenta przy podnoszeniu jakości zespołów składowych i kompletnych samochodów/zespołów napędowych,
  • wykonywanie procedury PPAP nowo uruchamianych komponentów,
  • analiza zgłaszanych propozycji zmian w dokumentacji konstrukcyjnej, a w przypadku ich zasadności przygotowywanie zmian w formie skorygowanych rysunków technicznych, 
  • objaśnianie wymagań rysunkowych/ norm/ specyfikacji technicznych oraz interpretacja wymagań wynikających z obowiązującej dokumentacji technicznej, 
  • prace konstrukcyjne wynikające z doraźnych potrzeb procesu produkcyjnego, 
  • diagnozowanie problemów produkcyjno/montażowych łącznie z opracowywaniem propozycji ich rozwiązania,
  • komunikacja z dostawcami w zakresie problemów wynikających z ich własnej dokumentacji technicznej oraz procesu produkcyjnego,
  • obsługa systemu International Materials Data System – tworzenie MDSów dla gotowych produktów /zespołów / podzespołów,
  • przygotowanie wzorców samochodów, oraz dokumentacji opisowej na potrzeby procesu homologacji.
 

Diagnozy przyczyn powstawania usterek wykrytych w produkcji jak i eksploatacji samochodów/zespołów napędowych:

 

  • analizy i badania uszkodzonych części w celu zdiagnozowania przyczyn powstawania usterek,
  • współpraca z producentami samochodów oraz dostawcami części dla podjęcia działań mających na celu likwidację przyczyn powstawania usterek,
  • propozycje ewentualnych zmian konstrukcyjnych, mających na celu eliminację usterek.
 
 
Przygotowywanie propozycji własnych zmian konstrukcyjnych związanych z obniżeniem kosztów produkcji, zmianami przepisów prawnych na rynku krajowym i rynkach zagranicznych, dostosowaniem samochodów do wymagań rynku, poprawą atrakcyjność wyrobu, zmniejszaniem zużycia paliwa, eliminacją usterek sygnalizowanych w systemie monitoringu klienta.


[X]
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.