Badanie korozji / erozji wewnętrznej


Badanie korozji wewnetrznej chłodnic EGR i CAC

 

Badanie korozji wewnętrznej w podwyższonej temperaturze (analiza metalograficzna po przeprowadzonym badaniu).

 
 
Parametry techniczne:
  • medium: skondensowane spaliny (pH 1,5…2,5) lub płyn korozyjny (wg wskazań klienta),
  • cykle: suche/mokre,
  • temperatura cyklu suchego: do 300°C,
  • max liczba badanych obiektów: 6.

 

Exemplary tests:
acc. to VW LAH 03L 131
 
 

 

Badanie korozji / erozji wewnetrznej (z badaniami metalograficznymi po teście)

 

Parametry techniczne:

  • nośnik   chłodziwo lub korozyjne H2O (wg wskazań klienta np. ASTM D2570)
  • przepływ: do 600 l/ min
  • ciśnienie:do 3,5 bar
  • tem. chłodziwa:do 120 °C
  • Ilość testowanych obiektów: max 2
 
 
 

Legend:

1 – flow control valve
2 – ultrasonic flowmeter
3 – radiator(tested object)
4 – heater
5 – stainless steel centrifugal pump with frequency converter
6 – temperature sensor
7 – diaphragm actuator with pressure servovalve
 

 

 

Badanie korozji / erozji wewnetrznej (z badaniami metalograficznymi po teście)

(Internal high flow erosion/corrosion with pressure hold test stand)

 

 

Explanations

1 – heater
2 – heat exchanger
3 – hot fluid pump
4 – tested radiators
5 – expanding tank
6 – temp sensor
7 – frequency converter
8 – pressure sensor
9 – flow-meter  -valve
 

 

Badania odporności na korozję zewnętrzną wyrobów za pomocą komory solnej (Liebisch Labortechnik typ S 2500M - TR) 

 
 
Komora umożliwia prowadzenie testów złożonych – kombinacja oddziaływania mgły solnej, kondensatu wodnego, powietrza, temperatury i wilgotności.
 
Parametry techniczne komory:
 
  • wymiary robocze:                            2865 x 1020 x 710 mm,
  • pojemność:                                     2500 litrów
  • zakres temperatur:                          35 - 49°C ± °C,
  • wilgotność:                                      95 ÷100% R.H,
  • ciśnienie rozpylanego powietrza:    1 bar,
  • ciśnienie w badanym obiekcie:        do 25 bar. 
 
Przykłady możliwości badawczych komory:
  • PIN 50021 SS, 
  • DIN 50021 CASS,
  • DIN 50017 KK,     
  • DIN 50017 KTW, 
  • DIN 50017 KFW,
  • VDA 621 - 415,
  • ASTM G85 A3 (SWAAT),
  • ASTM B 117,
  • ISO 9227,
  • GME 60 2006,
  • VW PV 1210,
  • FIAT 50 180
 
 
 


[X]
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.