Badanie hamulców (bębnów, tarcz, szczęk i wkładek - klocków hamulcowych) na stanowisku LINK


 
 
 
Badanie hamulców na stanowisku bezwładnościowym LINK Model 3000
 
 
Badania hamulców ciernych tarczowych oraz bębnowych w skali rzeczywistej w zakresie prób funkcjonalnych i trwałościowych:
  • okładzin ciernych: klocków i szczęk hamulcowych,
  • bębnów hamulcowych,
  • tarcz hamulcowych pełnych oraz wentylowanych każdego typu i wykonanych z każdego materiału.
 
 
Stanowisko bezwładnościowe LINK M3000 przystosowane jest do badania układów:
  • konwencjonalnych układów hydraulicznych,
  • układów elektrohydraulicznych (SBC),
  • układów elektromechanicznych (EBM),
  • hybrydowych.

 

 

Charakterystyka techniczna i możliwości stanowiska:

Moc silnika napędowego186 kW
Zakres prędkości obrotowej0 ÷ 2500 obr/min
Maksymalny moment hamujący5650 Nm
Minimalna symulowana inercja5 kgm2
Minimalna mechaniczna inercja42,7 kgm2
Maksymalna mechaniczna inercja128 kgm2
Maksymalna symulowana insercja250 kgm2
Maksymalne ciśnienie hydrauliczne200 bar
Maksymalna szybkość narostu ciśnienia1000 bar/sec

 

 

Charekterystyka napęduCharakterystyka inercji

 

Stanowisko bezwładnościowe LINK Model 3000 umożliwia rejestrowanie w czasie rzeczywistym na osi czasu następujących sygnałów:

  • moment hamujący,
  • prędkość obrotowa,
  • prędkość liniowa,
  • opóźnienie,
  • przyspieszenie,
  • ciśnienie w przewodzie hamulcowym,
  • przemieszczenie płynu hamulcowego,
  • temperatura okładziny ciernej,
  • temperatura tarczy hamulcowej lub bębna hamulcowego,
  • obraz z kamery wewnątrz komory badawczej,
  • zmianę grubości tarczy,
  • temperatura powietrza chłodzącego,
  • wilgotność powietrza chłodzącego,
  • prędkość przepływu powietrza chłodzącego przez komorę badawczą.

 

 

Bezwładnościowe stanowisko LINK do badań układów hamulcowych umożliwia badanie tarcz hamulcowych, bębnów oraz okładzin ciernych różnych typów, producentów oraz wg dowolnej specyfikacji Klienta. 

 

Zakres badań tarcz hamulcowych:  
Zakres badań bębnów hamulcowych:
  • próba zużycia 
  • skuteczność
  • hot judder 
  • wahania momentu na zimno
  • wahania momentu na gorąco
  • wytrzymałość strukturalna 
  • deformacje termiczne trwałe 
  • deformacje termiczne przejściowe
  • spękania  
  • wrażliwość na ciśnienie
  • wrażliwość na prędkość 
  • wrażliwość na temperaturę
  • próba FADE  
  • próba zużycia
  • skuteczność 
  • spękanie
  • deformacje trwałe 
 Zakres badań okładzin hamulcowych: 
 
  • skuteczność
  • zużycie


[X]
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.